Alone

Alone


 


 

Em           F              Em            E           Em            F                    Em           E          

به تو عادت کرده بودم مثل گلبرگی به شبنم     مثل عاشقی به غربت مثل مجروحی به مرهم

 Em         F             G    

مثل مجروحی به مرهم

Em           F              Em            E           Em            F                    Em           E          

خونه لبریز سکوته خونه از خاطره خالی     من پر از میل زوالم عشق من تو در چه حال

Em         F             G    

عشق من تودرچه حالی

Em                  F    Em                 E          Em                                              Am

لحظه هر لحظه عذابه لحظه های منه بی تو     تجربه کردن مرگه زندگی کردن بی تو       

Em         F             G    

زندگی کردن بی تو

 F                                         Em

من که در گریزم از من به تو عادت کرده بود

        Em           Dm           Em                             F

از سکوت و گریه ی شب به تو هجرت کرده بودم

F                                         Em

با گل و سنگ و ستاره از تو صحبت کرده بودم

 Em           Dm           Em                   F

خلوت خاطره هارو با تو قسمت کرده بودم

 Em           F              Em            E           Em            F                    Em           E          

به تو عادت کرده بودم مثل گلبرگی به شبنم     مثل عاشقی به غربت مثل مجریحی به مرهم

Em         F             G    

مثل مجروحی به مرهم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com